Najczęściej interpretuje się jego filmy mówiąc, że przedstawia sny. Dlatego są intrygujące, ciekawe, ale jako całość jednak co najwyżej niezłe. Bo podczas snu mózg pracuje na najniższych obrotach i wymyśla jakieś bzdety, których doszukiwanie się znaczenia nie ma sensu. Tyle w temacie.
1. Lars von Trier
2. Stephen Daldry
3. Pedro Almodovar
4. Stanley Kubrick
5. Roman Polański
moja kolejność jest przypadkowa, nie potrafiłabym sądzic miedzy nimi
jakich 5 reżyserów zasługuje na to wyróżnienie??? proszę o kolejność od najlepszego. o to moja lista:
1. David Lynch
2. Stanley Kubrick
3. Alfred Hitchcock
4. Francis Ford Coppola
5. David Fincher
Dzieła dla osób inteligentnych,maniaków filmowych
.Chcecie prostego kina oglądnijscie Magde M.
Nie rozumiesz filmów Lynach ?Tzn ,że masz mniejszy
iloraz inteligencji od delfina.
Jakże miło mi oglądać jego filmy. Jest to jeden z nielicznych reżyserów, którzy wychodzą z założenia, że nie potrzeba biegającego za bohaterami ducha z siekierą w dupie, żeby zrobić horror. To samo tyczy się thrillerów, pełnią w prawidłowy sposób swoją funkcję. Nie są sieczką, w której dzieje się coś dziwnego, bohatera...
więcejAle nie miałem jeszcze okazji zobaczyć ani jednego filmu tego twórcy. Który byście polecili, jako najlepszy, czy najbardziej wart obejrzenia? Bo na oglądnięcie całej jego filmografii to mi chyba życia zabraknie.
Wyjątki są co najwyżej dwa - "Człowiek słoń" i "Prosta historia", przy czym ten drugi jest po prostu dobrą obyczajówką o pogodzeniu się dwóch zwaśnionych braci. "Słoń" natomiast to film o tym, że wrażliwość może posiadać także osobnik o szkaradnym wyglądzie. A reszta? Moim zdaniem lepsze i gorsze, poplątane i...
Nie rozumiem fenomenu tego reżysera, po obejrzeniu jego najważniejszych filmów doszedlem do wniosku ze to jeden z najgorszych i najbardziej przereklamowanych rezyserów, Poza dwoma wyjatkami (człowiek słoń, prosta historia) jego filmy są albo bez sensu (mullholand drive, zagubiona autostrad), inland empire - to juz...
Większość jego filmów to ledwo 3/10.
Jest taki głupi zwyczaj,że jak ktoś jest inny,ma swój styl,sposób przedstawiania swojej historii,to jest uważany za geniusza.
Ten pan jest co najwyżej przeciętny.
"Myślę, że dla reżysera wychowanego na filmie (rejestrowanego na taśmie filmowej), video jest swego rodzaju "techniką dla idiotów". Nie stawia żadnych absolutnie trudności. Oświetlenie jest zawsze wystarczające, ruch nienaturalnie lekkiej kamery zbyt łatwy, a taśma, którą można zmazać w każdej chwili, jest...
No bo to niewątpliwie wybitniejszy reżyser niż jakiś tam Nolan ( zwykła komercha, niespecjalnie nawet ciekawa ) czy Tarantino ( poza Pulp Fiction nic wielkiego to on szczerze nie nakręcił. Lynch ma na pewno lepsze filmy od niego ). Nawet jak ma potknięcia tak mocne jak Inland Empire - padaka jak u Nolana Interstellar.
więcej...3 sezonie TWIN PEAKS...Pisze to calkiem na serio i przemyslalem wszystko na spokojnie.Jak mozna tak spierd...olic tak swietnie zapowiadajacy sie serial!!! To mi sie nie miesci w glowie by bez sensu i niepotrzebnie skakac fabularnie z odcinka na odcinek gubiac wazne watki a zamiast je rozwinac ten koles wymysla nowe...
więcejBy w pełni (lub cokolwiek) ZROZUMIEĆ z jego "Twin Peaks" należy spróbować zrozumieć jego samego, a więc nie tylko obejrzeć "Ogniu krocz ze mną", "Missing Pieces", ale przede wszystkim film dokumentalny "DAVID CHCE ODLECIEĆ", który jest swego rodzaju kryminałem, filmem o śledztwie w sprawie głownego zainteresowanego....
więcejFiligranowa SHERILYN FENN jako słodka Audrey,
cnotliwa LARA FLYNN BOYLE jako Donna,
zmysłowa MADCHEN AMICK jako Shelly,
klasycznie piękna PEGGY LIPTON jako Norma,
egzotyczna JOAN CHEN jako Josie,
no i SHERYL LEE jako Laura Palmer - fascynująca kusicielka.
Wyborne są tu też epizodystki:
ROBYN LIVELY jako...