Jakie filmy Davida Lyncha uważacie za njalepsze? Oto moja pierwsza dziesiątka:
1. Prosta Historia
2. Zagubiona autostrada
3. Inland Empire
4. Człowiek słoń
5. Blue Velvet
6. Mulholland Drive
7. Dzikość serca
8. Głowa do wycierania
9. Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną
10. Diuna
1. Eraserhead
2. The Elephant Man
3. Blue Velvet
4. Six Figures Getting Sick
5. Mulholland Dr.
6. The Alphabet
7. Lost Highway
8. The Straight Story
9. Wild at Heart
10. Industrial Symphony No. 1: The Dream of the Broken Hearted
(Pełne)
- Mullholland Drive - 9/10
- Głowa Do Wycierania - 9/10
- Zagubiona Autostrada - 9/10
- Dzikość Serca 9/10
- Blue Velvet 9/10
- Prosta Historia 8/10
- Człowiek Słoń 7/10
- Symfonia Przemysłowa Nr 1 - 6/10
- Inland Empire - 4/10
- Twin Peaks: Ogniu Krocz Za Mną - 3/10
- Diuna - 2/10
(Szorty)
- Sześciu Mężczyzn, Którym Robi Się Niedobrze - 8/10
- Absurda - 8/10
- Alfabet - 7/10
- Lumiere I Spółka 7/10
- Kowboj I Francuz - 6/10
- Babcia - 5/10
- Kaleka - 5/10
- Boat - 3/10
- Przyciemniony Pokój - 2/10
(Odcinkowe)
- Miasteczko Twin Peaks - 7/10
- Dumbland - 6/10
- Króliki - 3/10
1. zagubiona autostrada 10
2. dzikość serca 9
3. blue velvet 9
4. Głowa Do Wycierania 9
5. Mullholland Drive
6. Człowiek Słoń 8
7. twin peaks 7
8. Inland Empire 6
9. prosta historia 4
10. diuna 2
1. Mulholland Drive
2. Inland Empire
3. Człowiek Słoń
4. Dzikość Serca
5. Zagubiona Autostrada
6. Short Films Of David Lynch
7. Twin Peaks
8. Blue Velvet
9. Głowa Do Wycierania
10. Prosta Historia
Z krótkometrażowych filmów lubię "Alfabet", "Kalekę" i "Absurdę"
Moja lista:
1.Mulholland Drive
2.Zagubiona autostrada
3.Twin Peaks - serial
4.Człowiek słoń
5.Blue velvet
6.Prosta historia
7.Dzikość serca
8.Głowa do wycierania
9.Inland Empire
10.Twin Peaks: Ogniu krocz za mną
1. Eraserhead
2. Inland Empire
3. Człowiek Słoń
4. Babcia
5. Zagubiona Autostrada
6. Blue Velvet
7. Mulholland Drive
8. Dzikość Serca
9. Twin Peaks: Fire Walk With Me
10. Prosta Historia
1. Miasteczko Twin Peaks (serial) 10/10
2. Mulholland Drive 10/10
3. Człowiek Słoń 10/10
4. Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną 10/10
5. Zagubiona Autostrada 9/10
6. Alfabet 9/10
7. Króliki 9/10
8. Głowa do wycierania 9/10
9. Babcia 8/10
10. Blue Velvet 8/10
11. Prosta historia 7/10
12. Dzikość serca 7/10
13. Inland Empire 7/10
14. Diuna 6/10
15. Sześciu mężczyzn, którym robi się niedobrze 6/10
16. Kaleka 6/10
17. Przyciemniony pokój 6/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Mulholland Drive 8,12 41
2 Człowiek słoń 8,13 39
3 Zagubiona autostrada 7,94 35
4 Miasteczko Twin Peaks (pilot) 7,92 12
5 Prosta historia 7,56 32
6 Dzikość serca 7,06 34
7 Blue Velvet 6,97 33
8 Głowa do wycierania 6,95 22
9 Inland Empire 6,86 21
10 Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną 6,53 15
11 Diuna 5,46 24
Krótkometrażowe:
1 Króliki 7,60 5
2 Symfonia przemysłowa nr 1 7,67 3
3 Babcia 7,10 10
4 Absurda 6,09 11
5 Alfabet 5,56 16
6 Kowboj i Francuz 5,00 3
7 Lady Blue Shanghai 4,33 3
8 Sześciu mężczyzn, którym robi się niedobrze 4,79 14
9 Kaleka 4,46 13
10 Dumbland 3,33 3
11 Przyciemniony pokój 3,88 8
12 Boat 2,75 4
Pozostałe:
Short Films of David Lynch, The 7,50 4
Lumiere i spółka 6,00 3
Kocham kino 6,00 10
Seriale:
Miasteczko Twin Peaks 8,50 18
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Mulholland Drive (2001) 8,22 60
1 Człowiek słoń (1980) 8,22 60
3 Zagubiona autostrada (1997) 7,78 55
4 Prosta historia (1999) 7,59 49
5 Blue Velvet (1986) 7,34 53
6 Dzikość serca (1990) 7,31 58
7 Głowa do wycierania (1977) 7,33 42
8 Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną (1992) 6,76 29
9 Inland Empire (2006) 6,71 34
10 Diuna (1984) 5,49 37
Krótkometrażowe:
1 Symfonia przemysłowa nr 1 (1990) 7,71 7
2 Babcia (1970) 7,22 18
3 Króliki (2002) 7,50 8
4 Alfabet (1968) 6,04 26
5 Absurda (2007) 6,00 15
6 Kowboj i Francuz (1989) 5,71 7
7 Lady Blue Shanghai (2010) 4,75 8
8 Sześciu mężczyzn, którym robi się niedobrze (1966) 4,92 24
9 Kaleka (1974) 4,78 23
10 Boat (2007) 4,00 8
11 Przyciemniony pokój (2002) 4,00 13
Dokumentalne:
Short Films of David Lynch, The (2002) 7,00 8
Ponadto:
Kocham kino (2007) 6,35 17
Lumiere i spółka (1995) 6,00 6
Seriale i miniseriale:
Miasteczko Twin Peaks (1990) 8,53 36
DumbLand (2002) 4,40 5
1.Inland Empire - 8/10
2.Mulholland Dr. - 7/10
3.Elephant Man - 7/10
4.Wild at Heart - 6/10
5.Straight Story - 5/10
6.Lost Highway - 5/10
7.Eraserhead - 5/10
8.Dune - 5/10
9.Blue Velvet - 3/10
10.Twin Peaks: Fire Walk with Me - 3/10
Aktualizacja i drobne zmiany:
1. TWIN PEAKS (serial) - 10/10 +
2. ZAGUBIONA AUTOSTRADA - 10/10 +
3. MULHOLLAND DRIVE - 9/10 +
4. INLAND EMPIRE - 9/10 +
5. DZIKOŚĆ SERCA - 9 /10 +
6. TWIN PEAKS. FIRE WALK WITH ME - 9/10 +
7. PROSTA HISTORIA - 9/10 +
8. BLUE VELVET - 9/10
9. CZŁOWIEK SŁOŃ - 8/10
10. DIUNA - 8/10
11. GŁOWA DO WYCIERANIA - 7/10
1. Mulholland Drive - genialny, mroczny nastrój, oniryzm i jedyny jego film, który naprawdę wzrusza (przynajmniej mnie)
2. Inland Empire - nagromadzenie "płaszczyzn", ciekawy pomysł, polskie wstawki oraz (nie okłamujmy się) najbardziej pokręcony z jego filmów.
3. Grandmother - przerażający i fascynujący :D Głównie poprzez dziwną kolorystykę, dźwięki i animacje.
4. Eraserhead - kojarzy mi się z erą awangardy surrealistycznej ("Pies Andaluzyjski", "Krew Poety" etc) + przytłaczający klimat miasta.
5. Twin Peaks: Fire Walk With Me - idealne dopełnienie serialu z dużo bardziej demoniczną atmosferą. Kojarzy mi się z (lekko) z Silent Hill :D
6. Industrial Symphony - lubie musicale, a ten jest wyjątkowy, bo odwołuje się do psychiki i podświadomości - mniam :)
7. Rabbits - groteskowy, straszny i cholernie ciekawy ;) Szkoda jedynie, że pozbawiony jakiejś akcji :( Fajny eksperyment :D
8. Lost Highway - Lynchowe rozczarowanie z mojej strony. Film jest świetny, ale po jego recenzjach oczekiwałem czegoś więcej, niż tylko protoplasty MD i IE
9. Absurda - jakoś mnie urzekł :) Nie wiem nawet czemu :) Może przez te nożyce :)?
10. Blue Velvet - scena początkowa jest genialna - najmocniejszy aspekt filmu :) Reszta przypomina Twin Peaks więc jest dobrze :)
1. Blue Velvet 10/10
2. Mulholland Drive 10/10
3. Człowiek Słoń 10/10
4. Prosta Historia 10/10
5. Dzikość Serca 9/10
6. Twin Peaks (serial) 9/10
7. Zagubiona Autostrada 8/10
8. Głowa do Wycierania 7/10
9. Diuna 6/10
10. Inland Empire 2/10
Krótkometrażówki:
1. Absurda 8/10
2. Lady Blue Shanghai 7/10
3. Kowboj i Francuz 7/10
4. Króliki 6/10
5. Babcia 6/10
6. DumbLand 5/10
7. Alfabet 4/10
8. Kaleka 3/10
9. Sześciu Mężczyzn... 3/10
10. Boat 1/10
11. Darkened Room 1/10
1. Blue Velvet
2. Zagubiona autostrada
3. Dzikość serca
4. Człowiek słoń
5. Mulholland Drive
6. Prosta Historia
1. Głowa do wycierania 8+/10
2. Człowiek słoń 8/10
3. Babcia 7+/10
4. Zagubiona Autostrada 7/10
5. Kaleka 6/10
6. Sześciu mężczyzn, którym robi się niedobrze 5+/10
7. Alfabet 5+/0
8. Inland Empire 5/10
9. Blue Velvet 4/10
10. Boat 2/10
11. Przyciemniony pokój 1/10
01. Twin Peaks
02. Lost Highway
03. Mulholland Dr
04. Blue Velvet
05. Wild at Heart
06. Inland Empire
07. The Elephant Man
08. The Straight Story
09. Hotel Room
10. Industrial Symphony no.1: The Dream of the Broken Hearted
1. Mulholland Drive 9/10
2. Zagubiona autostrada 8/10
3. Blue Velvet 7/10
4. Głowa do wycierania 4/10
5. Diuna 2/10
1. Twin Peaks (serial) (10/10)
2. Twin Peaks: Ogniu Krocz Ze Mną (9/10)
3. Zagubiona autostrada (8/10)
4. Mulholland Drive (8/10)
5. Blue Velvet (8/10)
6. Głowa do wycierania (7/10)
7. Człowiek słoń (7/10)
8. Dzikość serca (7/10)
9. Diuna (7/10)
10. Prosta historia (6/10)
01. Człowiek słoń – 10
02. Blue Velvet – 10
03. Miasteczko Twin Peaks – 10
04. Prosta historia – 9
05. Mulholland Drive – 9
06. Zagubiona autostrada – 9
07. Dzikość serca – 9
08. Głowa do wycierania – 8
09. Diuna – 8
10. Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną – 7
1. Mulholland Drive - 9+/10
2. Zagubiona autostrada - 7/10
3. Blue Velvet - 7/10
4. Dzikość serca - 6/10
5. Twin Peaks: Ogniu krocz za mną - 6/10
6. Diuna - 3/10
7. Głowa do wycierania - 2/10
Do obejrzenia: Człowiek słoń, Prosta historia, Inland Empire
1. Mulholland Dr.
2. Lost Highway
3. Eraserhead
4. The Elephant Man
5. Blue Velvet
6. The Straight Story
7. Wild at Heart
8. Inland Empire
9. Twin Peaks: Fire Walk with Me
10. Diuna
up
1. Mulholland Drive - 10/10
2. Inland Empire - 8/10
3. Zagubiona autostrada - 8/10
4. Blue Velvet - 7/10
5. Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną - 7/10
6. Dzikość serca - 7/10
7. Głowa do wycierania - 4/10
8. Diuna - 2/10
Oglądnąłem chyba wszystko, co stworzył Lynch, jedynie eksperymentów Absurda i Sześciu mężczyzn, którym robi się niedobrze nie potrafiłem ocenić.
Mój top:
1. Eraserhead 10/10
2. Twin Peaks (serial + film) 10/10
3. Babcia 9+/10
4. Zagubiona autostrada 9/10
5. Alfabet 8+/10
6. Mulholland Drive 8/10
7. Człowiek słoń 8/10
8. Dzikość serca 8/10
9. Blue Velvet 8/10
10. Prosta historia 7+/10
11. Kaleka 7/10
12. Inland Empire 7/10
13. Przyciemniony pokój 7/10
14. Króliki 6+/10
15. Diuna 6/10
16. Kowboj i Francuz 6-/10
17. Lady Blue Shanghai 5/10
PEŁNOMETRAŻOWE
1. Eraserhead [10/10]
2. Mulholland Dr. [10/10]
3. Wild at Heart [10/10]
4. The Straight Story [9/10]
5. The Elephant Man [9/10]
6. Blue Velvet [9/10]
7. Lost Highway [6/10]
8. Twin Peaks: Fire Walk with Me [5/10]
9. Dune [4/10]
10. Inland Empire [4/10]
KRÓTKOMETRAŻOWE
1. Industrial Symphony No. 1: The Dream of the Broken Hearted [8/10]
2. Rabbits [5/10]
3. The Grandmother [5/10]
4. The Cowboy and the frenchman [5/10]
5. The Alphabet [4/10]
6. The Amputee [4/10]
7. Lady Blue Shanghai [4/10]
8. Absurda [3/10]
9. Boat [3/10]
10. Six Figures Getting Sick [2/10]
11. Darkened Room [1/10]
DOKUMENTALNE
1. The Short Films of David Lynch [4/10]
OCENA: 9/10
1. Mulholland Drive - 10/10
2. Inland Empire - 8+/10
3. Blue Velvet - 8+/10
4. Zagubiona autostrada - 8/10
5. Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną - 7/10
6. Dzikość serca - 7/10
7. Prosta historia - 7/10
8. Człowiek słoń - 7/10
9. Głowa do wycierania - 4/10
10. Diuna - 2/10
Lynch zaliczony, teraz pozostaje jedynie czekać w nadziei na kolejny jego film
1. Mulholland Drive - 8/10 <3
2. Dzikość Serca - 8/10 (do pewnego momentu film ma niesamowite tempo, później neistety spada i ta żałosna koncówka...)
3. Człowiek Słoń 7/10
4. Blue Velvet 7/10
5. Ogniu Krocz Ze mną 6/10 (niedługo może być zmiana oceny)
6. Zagubiona autostrada 5/10 (nuuuda)
noi za serial Miasteczko Twin Peaks:
za odcinki z Lelandem - 10/10
za odcinki z Windomem Earle 8/10
Jest bardzo ciężko przedstawić ranking filmów Lyncha, ponieważ wszystkie jego filmy są rewelacyjne... Osobiście jako najlepszy wybrałbym Blue Velvet, no i serial Twin Peaks, mimo iż większość jego dzieł to czyste perełki. Nie rozumiem jednak krytyki Diuny, dla mnie ten film jest rewelacyjny pod każdym względem, jedynie brak efektów, aczkolwiek jest to spowodowane sążnie ubogim budżetem:)
MISTRZ
1 - Twin Peaks (serial) - 10
2 - Głowa do wycierania - 10
3 - Dzikość serca - 9
4 - Blue Velvet - 9
5 - Zagubiona autostrada - 9
6 - Człowiek słoń - 8
7 - Mulholland Drive - 8
8 - Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną - 8
9 - Symfonia Industrialna no 1 - 8
10 - Diuna - 7
11 - Na antenie (serial) - 6
12 - Prosta historia - 6
13 - Inland Empire - 5
Filmy pełnometrażowe:
1. Zagubiona autostrada 9
2. Człowiek-słoń 9
3. Mulholland Drive 8
4. Głowa do wycierania 8
5. Blue Velvet 8
6. Twin Peaks: Ogniu krocz za mną 7
7. Dzikość serca 7
8. Prosta historia 7
9. Diuna 7
10. Inland Empire 6
1. Miasteczo Twin Peaks (serial)
2. Mulholland Drive
3. Człowiek słoń
4. Blue Velvet
5. Zagubiona autostrada
6. Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną
1. Twin Peaks (ścisła czołówka moich ulubionych dzieł kinematografii) 10/10
2. Prosta Historia 10/10
3. ex aequo Mulholland Drive i Blue Velvet 10/10
4. Zagubiona Autostrada 9/10
5. Głowa do wycierania 8/10
6. Dzikość serca 7/10 (Love Me Tender zaśpiewane przez Cage'a :D )
7. Twin Peaks : Ogniu, krocz za mną 6/10 (jako dodatek do serialu był świetny, ale od strony wykonania niezwykle nierównie - raz mistrzowskie sceny, jak np. ta z Davidem Bowiem, raz naprawdę beznadziejne, te z udziałem Moiry Kelly, dajmy na to)
1. Mulholland Drive
2. Twin Peaks : Ogniu krocz ze mną
3. Zagubiona autostrada
4. Blue Velvet
5. Głowa do wycierania
6. Dzikość serca
7. Prosta historia
8. Człowiek Słoń
9. Inland Empire
10. Diuna
1. Inland Empire - 8/10
2. Człowiek Słoń - 8/10
3. Głowa do wycierania - 7/10
4. Twin Peaks : Ogniu krocz ze mną - 7/10
5. Mulholland Drive - 7/10
6. Króliki - 6/10
7. Zagubiona autostrada - 5/10
8. Dzikość serca - 5/10
9. Prosta historia - 5/10
10. Blue Velvet - 3/10
11. Diuna - 3/10
Krótkie:
1. Babcia - 7/10
2. Absurda - 4/10
3. Idem Paris - 3/10
4. Alfabet - 3/10
5. Kaleka - 2/10
6. Sześciu mężczyzn, którym robi się niedobrze - 2/10
7. Przyciemniony pokój - 2/10
8. Bug crawls - 2/10
9. Boat - 2/10.
Pełnometrażowe:
1. Eraserhead [10/10]
2. Mulholland Drive [10/10]
3. Lost Highway [10/10]
4. Wild at Heart [10/10]
5. Straight Story [9/10]
6. Inland Empire [9/10]
7. Elephant Man [9/10]
8. Blue Velvet [8/10]
9. Twin Peaks: Fire Walk With Me [7/10]
10. Dune [bez oceny]
Pozostałe:
1. Cowboy and Frenchman [10/10]
2. Alphabet [9/10]
3. Grandmother [9/10]
4. Industrial Symphony No. 1 [9/10]
5. Rabbits [9/10]
6. Premonition Following An Evil Deed [9/10]
7. Crazy Clown Time [9/10]
8. Boat [8/10]
9. Industrial Soundscape [8/10]
10. Darkened Room [8/10]
11. Six Figures Getting Sick [8/10]
12. Lady Blue Shanghai [8/10]
13. Amputee [7/10]
14. More Things That Happened [7/10
15. Absurda [7/10]
16. Out Yonder - Neighbor Boy [7/10]
17. The 3rs [7/10]
18. Absurd Encounter with Fear [7/10]
19. Dream #7 [7/10]
20. Idem Paris [6/10]
21. Ariana Delawari: Lion of Panjshir [5/10]
21. Bug Crawls [4/10]
22. Lamp [3/10]
23. I Touch a Red Button [3/10]
Segmenty / Zbiór krókometraży:
1. The Short Films of David Lynch [9/10]
2. Dynamic:01 [7/10]
3. Chacun son cinéma ou Ce petit coup au coeur quand la lumière s'éteint et que le film commence [7/10]
4. Lumière et compagnie [5/10]
5. 42 One Dream Rush [5/10]
Seriale:
1. Twin Peaks [7/10]
2. DumbLand [5/10]
AKTUALIZACJA
Pełnometrażowe:
1. Mulholland Drive [10/10]
2. Eraserhead [10/10]
3. Lost Highway [10/10]
4. Wild at Heart [10/10]
5. Straight Story [9/10]
6. Inland Empire [9/10]
7. Elephant Man [9/10]
8. Blue Velvet [8/10]
9. Twin Peaks: Fire Walk With Me [7/10]
10. Dune [bez oceny]
Pozostałe:
1. Cowboy and Frenchman [9/10]
2. Alphabet [9/10]
3. Grandmother [9/10]
4. Industrial Symphony No. 1 [9/10]
5. Rabbits [9/10]
6. Premonition Following An Evil Deed [9/10]
7. Crazy Clown Time [9/10]
8. Boat [8/10]
9. Industrial Soundscape [8/10]
10. Darkened Room [8/10]
11. Six Figures Getting Sick [8/10]
12. Lady Blue Shanghai [8/10]
13. Amputee [7/10]
14. More Things That Happened [7/10
15. Absurda [7/10]
16. Out Yonder - Neighbor Boy [7/10]
17. The 3rs [7/10]
18. Absurd Encounter with Fear [7/10]
19. Dream #7 [7/10]
20. Idem Paris [6/10]
21. Room to Dream [5/10]
22. Ballerina [5/10]
23. Intervalometer Experiments [5/10]
24. Ariana Delawari: Lion of Panjshir [5/10]
25. Bug Crawls [4/10]
26. Lamp [3/10]
27. I Touch a Red Button [3/10]
Segmenty / Zbiór krókometraży:
1. The Short Films of David Lynch [9/10]
2. Dynamic:01 [7/10]
3. Chacun son cinéma ou Ce petit coup au coeur quand la lumière s'éteint et que le film commence [7/10]
4. Lumière et compagnie [5/10]
5. 42 One Dream Rush [5/10]
Seriale:
1. Twin Peaks [7/10]
2. DumbLand [5/10]
1. Mulholland Drive - 9/10
2. Blue Velvet - 8/10
3. Zagubiona autostrada - 7/10
4. Człowiek słoń - 7/10
5. Dzikość serca - 7/10
6. Prosta historia - 7/10
7. Głowa do wycierania - 7/10
8. Twin Peaks: Ogniu, krocz ze mną - 3/10
9. Diuna - 3/10
10. Inland Empire - 3/10
Na 1 mscu Twin Peaks, na drugim Mullholand Drive. Bylam na Mlh drive i to w nocy, powiem Wam, że wrażenie niesamowite.....jest coś tajemniczego tam. Zatrzymalismy się w takim miejscu za zakrętem, i nie było widać na poczatku nic, ot ulica. I nagle parę kroków dalej patrzymy a tu widok na całe LA.......doslownie jak w filmnie jak ona w te krzaki wchodzi. Sam Lynch mieszka na tej ulicy. Odliczam dni do marca do nast wyprawy do los angeles, kocham to miasto choc nikomu sie tam nie podoba
1. Inland Empire - arcydzieło. Film przekraczający granice kina.
2. Mulholland Drive
3. Blue Velvet
4. Zagubiona autostrada
5. Twin Peaks: Fire Walk with Me
Pozdrawiam
1. The Lost Highway
2. Blue Velvet
3. Eraserhead
4. Inland Empire
5. The Elephant Man
6. Wild at Heart
7. Mulholland Drive
8. Twin Peaks
9. The Straight Story
10. Dune
Miasteczko Twin Peaks 10/10
1. Inland Empire 10/10
2. The Elephant Man 10/10
3. Lost Highway 9/10
4. Twin Peaks FWWM 9/10
5. Wild at Heart 9/10
6. Mulholland Drive 8/10
7. More Things That Happened 9/10)
8. The Straight Story 7+/10
9. Blue Velvet 6/10
X. Eraserhead x/10 - wyjątkowy film, ale nie wiem jak go ocenić i nie zajmuje żadnego miejsca w moim rankingu :)
Diuny nie widziałem w całości, ale to ten film z pewnością zasługuje na ostatnie miejsce.
1. Zagubiona Autostrada 10
2. Miasteczko Twin Peaks 10(serial ale nie mogłam go nie uwzględnić w moim rankingu)
3.Blue Velvet 10
4. Peaks Ogniu Krocz ze Mną 9
5. Mullholland Drive 8
6. Dzikość Serca 8
7. Inland Empire 7
8. Prosta Historia 5
Reszty nie oglądałam ale zamierzam nadrobić :)
1. Zagubiona autostrada 10/10
2. Człowiek słoń 9/10
3. Miasteczko Twin Peaks 9/10
4. Mulholland Drive 8/10
5. Blue Velvet - 8/10
6. Głowa do wycierania 7/10
7. Prosta historia 7/10
8. Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną 7/10
9. Diuna 7/10
10. Dzikość serca 7/10
11. Inland Empire 6/10
AKTUALIZACJA
1: Zagubiona autostrada 10/10
2: Miasteczko Twin Peaks 10/10
3: Mulholland Drive 9+/10
4: Człowiek słoń 9/10
5: Blue Velvet 8/10
6: Dzikość serca 7/10
7: Prosta historia 7/10
8: Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną 7/10
9: Diuna 7/10
10: Głowa do wycierania 7/10
11: Inland Empire 6/10
1: Mulholland Drive 10/10
2: Miasteczko Twin Peaks 9/10
3: Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną - fanowska wersja rozszerzona 9/10
4: Zagubiona autostrada 9/10
5: Człowiek słoń 9/10
6: Dzikość serca 8/10
7: Blue Velvet 8/10
8: Prosta historia 7/10
9: Inland Empire 7/10
10: Głowa do wycierania 7/10
11: Diuna 5/10